2017. okt 16.

Ne az én nevemben!

írta: Csík Juci
Ne az én nevemben!

Országos szintű mozgósításba kezdett Farkas Flórián, hogy jövő szombaton egy ötezer fős erődemonstrációval a cigányok nevében beszálljon a kormánypárt melletti választási kampányba.

Ne az én nevemben! handstop.png

Magyarország kormányának, magukat ellenzékinek nevezőknek és Farkas Flóriánnak!

Ebben az országban senki sem képviseli az érdekeimet.

Tisztelt képviselők! Pedig erre esküdtek fel, ezért kapják a fizetésüket!

Elegem van abból, hogy "túrós-tészta" vagyok!

Elegem van abból, hogy "eltérő-életmódom" van!

Elegem van abból, hogy rám hivatkozva, nem lehet háború elől menekülő emberek, egy csekély csoportjának emberséges segítséget nyújtani.

Elegem van abból, hogy szitokszó vagyok!

Elegem van abból, hogy azért kampányolnak, hogy engem gyűlöljenek!

Elegem van abból, hogy ezzel hallgatólagosan az összes képviselő egyetért!

Elég legyen már a pacal-pörköltből, meg a zsák krumpliból!

Én elmegyek a Közös Ország Mozgalom tüntetésére, mert igazságos választási rendszert akarok!

Elmegyek, mert eljött annak az ideje, hogy magamat képviseljem!

Olyan képviselőket szeretnék tudni a parlamentben, akik az adómat felelősen költik el.

Olyan képviseletet szeretnék, amelyik nem szegregálja a gyerekeinket.

Olyan képviselőket, akik nem sikkasztják el a romákra szánt pénzeket!

Olyan képviseletet szeretnék, akiknek nem "terhertétel" vagyok!

Olyan képviselőket szeretnék, akik betartják az általuk hozott törvényeket!

Ezért arra kérem Önöket, különösen Farkas Flóriánt (!),  hogy mostantól, amikor azt mondják, hogy a magyarok, a társadalom, a választók, a cigányok, a romák ..tegyék hozzá, hogy KIVÉVE: Csík Juci !

Tisztelt képviselők! A rám szóló megbízatásukat ezennel, határozatlan ideig visszavonom!

 

Budapest; 2017. október 16.

Csík Juci 

 

Szólj hozzá

ítélet belpol roma cigány belföld összefogás szegregáció cigányprobléma szőnyegalól csíkjuci farkasflórián hídamunkavilágába választásitörvény